سفر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به شهرستان بیله سوار

سفر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به شهرستان بیله سوار

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۵۷۰۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۶۲

امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن سفر به شهرستان مرزی بیله سوار از بیمارستان‌ امام خمینی (ره) ، مرکزخدمات جامع سلامت شهر جعفر آباد و پایگاه سلامت شهری شهید باهنر بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور و همراهی اکبر شکری؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان بیله سوار ، حجت الاسلام والمسلمین مرادی مسئول دفتر فرهنگی اسلامی دانشگاه آزاد بیله سوار،حجت الاسلام و المسلمین شاهدی روحانی طرح سفیر رحمت بیمارستان،خانم دکتر محمدحسینی ریاست بیمارستان ،مسئول مشارکت های مردمی شبکه و مدیر داخلی بیمارستان  انجام پذیرفت ،از بیماران بستری در بخش های بیمارستان عیادت و از نزدیک نحوه خدمات رسانی به بیماران را بررسی کرده و از زحمات پرسنل زحمتکش( مدافعان سلامت ) بیمارستان امام خمینی  (ره )و مراکز بهداشتی تشکر و قدردانی کردند.
دیدار با امامان جمعه شهرستان بیله سوار و شهر جعفرآباد از دیگر برنامه های مسئول نهاد رهبری دانشگاه در سفر به بیله سوار بود که در خصوص  آموزش‌های قبل از ازدواج  و مشاوره با زوجین قبل از ازدواج و جلوگیری از طلاق و آسیب شناسی اجتماعی در دستور کار و مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
 

افتتاح دفتر طرح سفیر رحمت: 
در ادامه دفتر سفیر رحمت در بیمارستان افتتاح و کتابخانه فرهنگی برای نمازگزاران با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در بیمارستان امام خمینی ره بیله سوار ویژه نمازگزاران، مراجعین و کارکنان این بیمارستان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه درنمازخانه بیمارستان ایجاد گردید.
کتاب های وقف شده توسط مدیر داخلی  به نمازخانه بیمارستان در زمینه های مذهبی، احکام و... می باشد.
سپس طی جلسه ای با همکاران و مسئولین ستادی و فنی شبکه در راستای ترویج نماز ، کمک های مومنانه و تشکیل صندوق خیریه بارش رحمت و در خصوص موضوع اصلی آسیب شناسی اجتماعی و مشاوره قبل از ازدواج و جلوگیری از طلاق زوجین ، گفتگو و مسایل و مشکلات در این زمینه مورد بحث وبررسی قرارگرفت.
درپایان طی حکمی: جناب آقای اکبر شکری؛ مدیر شبکه بعنوان مسئول ستاد اقامه نماز در شبکه ، حجت الاسلام والمسلمین کیوان شاهدی بعنوان سفیر طرح رحمت در بیمارستان و آقای فریدون مهربان بعنوان رابط اقامه نماز و صندوق خیریه در شبکه معرفی شدند .
 


لینک دانلود فایل

نظر شما :